Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Hirdetés

Korrekt vagyok e???

2008.03.27. 14:58 | local.terminator | 1 komment

Címkék: város fókusz területrendezés

Elgondolkoztam az elmúlt napokban látott kommenteken. Egy fontos kérdés merült föl. Azaz mennyire vagyok én korrekt? Ezt mindenki döntse el maga. Én úgy gondolom, hogy mindig próbáltam megtalálni a helyes utat. Ezért kezdeményeztem én annó 2008.03.11-én a Fókusz Kom Kht vezetőivel (Dolhai és Héger Úrral) egy beszélgetést. Akkor és ott kizárólag Dolhai András és én voltunk jelen. Kb 1,5 órát beszélgettünk teljesen kötetlenül, amiből sajnos csak fél órányi hanganyag elérhető. Másnap tájékoztattam Dolhai Urat, hogy kis porszem csúszott a rendszerbe és sajnos kritikán aluli minőségű lett a felvétel. Elküldtem a kérdéssort e-mail ben. "Amint időm engedi megírom a válaszokat". Ezzel a mondattal zártuk a beszélgetést. A legutóbbi kis írásomig semmi nem történt. Kedden reggel egy eléggé érdekes telefont kaptam, ezt inkább szó szerint nem idézném. A stílusra való tekintettel szó nélkül kinyomtam a telefont. kb 10 perc múlva ismét beszéltünk immáron megnyugodva emberi hangnemben. Tisztáztuk hogy az "Amint időm engedi megírom a válaszokat" mondat NEM ÍGÉRET volt, és Héger úr az interjú miatt akart velem találkozni... Sajnos az interjúrol lecsúszott 2 héttel. Telefonon megbeszéltük hogy megpróbálunk egy emberi "fogyasztásra" alkalmas hangfelvételt varázsolni és a közvélemény elé tárni a fenti kérdésekre a válaszokat.
Mellékszálon már kaptam jó tanácsokat miszerint engem meg akarnak venni kilóra. Többen is javasolták, hogy ne találkozzak többet a Fókusz vezetésével mert hiteltelen leszek! Ezek a dolgok engem is mélyen elgondolkoztattak.
Most töröm a  fejem a folytatáson. Hál' istennek számunkra (Molaj telepiek) nagyon kedvező híreket hallottam. Úgy gondolom, hogy a telep mikor megszavazta a bizalmat Takács Józsinak és a Civil fórumnak nagyon jó "lóra" tett (Természetesen a Brigetio egyesület nélkül nem ment volna. Nagyon köszönjük a segítséget!!!). Talán elértük azt ami évek óta mindenkinek szíve vágya: Komáromhoz tartozni. Ezt akarják az itt élők, ezt akarja  a Város vezetés, ez az állítólagos szándéka a Fókusznak is!!! Tehát mindenki egy csónakban evez. Jogos a kérdés ha ennyire egyet akarunk miért nem lett még eredmény. Uraim itt valaki nem mond igazat. Valakinek vagy valakiknek netán érdekében áll késleltetni a folyamatot? De miért és Kik ezek? Város? Fókusz? Lakók? Esetleg valaki más? Ezt még nem tudtam kideríteni, de rajta vagyok a témán.

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr40399112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vulcan 2008.03.31. 20:37:05

Az egy csónakban való evezésről pár szót.Szó sincs itt egy csónakról.Kikérjük magunknak,hogy a Civil Fórum,a Brigetió Egyesület és Komárom város egy csónakban lenne a Fókusszal.Simlis,hazudozó,törvénysértő társasággal nincs közös csónakázás!Mit képzelnek ezek a bábok?Azt képzelik megszerezték a MOL Rt,a Szakszervezet vagyonát és a " privatizált" vagyonnal több száz embert rángathatnak dróton,semmiféle tervük sincs a közszolgáltatás működtetésére csak futnak a pénzük után.Na ennek lőttek! Egy kht erre nem alkalmas,Héger Úr!Ez az üzlet befuccsolt!El lehet tolni a biciklit,mielőtt leszakad az ég!!
süti beállítások módosítása