Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

A folytatás...

2008.12.26. 02:48 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: molaj én blog

Ezer éve nem írtam már tudom. Még csak azt sem mondhatom, hogy jó okom volt rá. Egyszerűen nem volt rá időm. Hogy mit csinálok? hát lehet hogy meghaladja ez a blogom kereteit.

Hogy rövid legyek jelen pillnatban 2 munkahelyem van. Idő közben átpártoltam egy olyan céghez dolgozni haol még vannak emberi értékek.
A második pedig a saját Kft. m. Belekezdtem életem lehetőségébe vagy egy sima bukásba. Majd kiderül...

Molaj:

Még mindig kicsit hálátlan terület vagyunk. Karácsony van. A fényár egyenlőre elmarad. Most nem csak a karácsonyi fényekre gondolok, mert ugye azok idén nem kerültek felszerelésre.  közvilágítás még mindig nincs természetesen. De elkezdték rendbetenni  környéket. Talán lesz még valami.

folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr17842126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása