Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Az első mindíg nehéz

2007.04.28. 10:39 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: nokia

Jó reggelt.

Igen még 1 hülye kezdett el blogolni. Hogy miért? Mert hülyék az emberek. Ne félj mingyár megérted. Kezdjük az elején. Ma is mint minden normál munkanap hajnalban keltem. Le a garázshoz, motor beindít irány meló. Szép lassan ballagok munkába (kb 50-70 Km/h) mikor oldalról 1 átlag marha kiteker elém. Satufék, anyázás, duda, stb... de még csak oldalra sem fordul. El sem jutott az emberünk tudatáig hogy majdnem súlyos balesetet okozott... Káromkodtam egyet majd továbjöttem. A melóig már nem volt sok gixer. Szépen beslattyogok az öltözőbe elkezdem magam kihámozni a bőrcuccból. Reggel van fáradt vagyok sok kis apróság elkerülte a figyelmemet.
1. csend volt az öltözőben pedíg a szokásos emberanyag volt benn
2. mindenki meredten néz az irányomba.
3. kurva büdös van.
Nah ez az utolsó ütötte meg a reggeli tompa ingerküszöbömet. Elkezdtem körülkémlelni, követve az emberek tekintetét rájöttem hogy az én sorom másik végén van valami gáz. Hogy mi? Ott volt egy komplett himzőegylet. Kb 5-6 nő öltözött a férfi öltözőben. Mind 50 és a halál között illetvel a legsoványabb is volt vagy 70 Kg. azt hittem még álmodom. De nem! Hát megmondták az "okosok"  2007 a költséghatékonység éve lesz. De ennyire? Elvégre is a Nokia csak az itthoni cégek közül a 2. legnagyobb profitot realizáló cég volt. Biztos nem 'fussa' új öltözőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr1264573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása