Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

BIKINI KONCERT!

2007.04.30. 14:09 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: máv blues suzuki bikini gsxr időgép company 400

Tegnap voltam álmos kisvárosunkban Bikini Koncerten. Egész jó volt csak mint Komáromban minden ez is el lett szúrva 1 picit. Egy sörsátorba akart kb 2000 ember elférni. Nem sikerült... Kivácsni leszek, hogy mil lesz  ma este mikor jön a Blues Company. Visszatérve a tegnapra, A Bikin előzenekara volt az Időgép. Ők egy kecskeméti rock banda. Egész jó zenét játszanak, de nem emiatt említem meg őket. Van 1 számuk amit a következő képpen konferáltak fel:
"Ti ott a nagy házban a duna partján! Eddég értünk sokat tettetek. Köszönjük de többet NE segítsetek!!!"
Sszerintem ez elég egyélrtelmű kritikája DJ.Urcsány Fletónak és a sleppjének. Egyébként az egész koncertsorozat a 16. Komáromi napok keretében zajlik. Valahogy úgy érzem a két város Komárom (Hun) és Révkomárom (SK) teljesen más költségvetésből oldja meg a dolgot. Persze a mi oldalunk van lemaradva. Nem is kicsit. Gratulálunk az MSZP s Zatykó János polgármesterúrnak. Ti is el tudjátok kúrni. Nem kicsit... :(

Más. vagyis MÁV. Voltam ma venni barátnőmnek bérletet. Természetesen nem kaptam. Hogy miért? Mert most emelnek árat, és a régi csökkentett áron már nem lehet venni. De a mostani Máj. 7 ig érvényes. Jó fejek mert nincs Áprilisi... Egyébként miért ilyen drága a vasút? kb 2 hete volt szerencsém vonattal leutazni Miskolcig vonattal. 2 jegy (1 diák és 1 felnőtt) majdnem 5.000 Ft. Lehet hogy én vagyok nagy igényű de ezért várnék valami ellenszolgáltatást. Kaptam... Leronygolt vonatot, büdöset, meg udvariatlan debil MÁV alkalmazottakat. Köszönöm.

 A végén egy közérdekű felhívás: van valakinek Suzuki GSXR 400 hoz feszültség szabályzója? Ha igen örömmel fogadom a felajánlásokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr9565287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása