Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Garfield: Útálom a hétfőt!

2007.05.08. 00:28 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: rendőr okmányiroda biztosító gsxr 400 yard eredetvizsga

Ma minden összejött. Jó és rossz is. Kezdjük az elején. Hajnali 4 ig nem bírtam elaludni. Nem tudok átálni éjszakás műszak után egyből nappalra. Gondoltam legyen valami jó is a dologban elmentem a Tescoba némi kaját venni. Persze semmi értelmes nem volt. Igaz, hogy 24 órán keresztül nyitva van, de aki kaját akar venni az várjon reggel 6 ig. Mind1. Nem vagyok elveszett gyerek még a Tesco kedves munkatársai akarata ellenére is sikerült valami harapnivalót találni. Persze reggeli után már tudtam volna aludni. De menni kell. Átt kell íratnom a Baby Gixer t. Persze olyan világ nincs, hogy valamit a mostani bürokrácián 1 héten bellül át lehessen vinni. Eredetvizsga csak kedd reggel. ez még belefér. 16000 Ft. Nah ez már necces, de nincs mit tenni.

 Irány a Biztosító. Papírok rendben. De nem talál a nevemen motort. Mondtam neki hogy idáig vagy 5 darab szerződést kötöttem nálunk és Bonus 2 es besorolásom van. Persze valami archivált rendszerben megtalált vagy 3 motort de mind régebbi mint 2 éves. Mondom neki volt nekem még egy Tuargem is. rendszám bediktál: semmi, kötvényszámmal is póbálkozom: semmi. Nah megjöttünk. Megkérnek, hogy menjek haza és hozzam be azt a papírt amint 2005 augusztusában írtak, mikor eladtam a motort. Pechjük volt, megvoltak. Mind.

Hazafele persze belefutottam egy nagyobb rendőri ellenőrzésbe. Voltak vagy 10 en. padkától-padkáig elálták az utat, élő láncot alkotva. Persze muszály is mert ha valaki motorral van az már minimum köztörvényes bűnöző. De megálltam nekik. Mint kiderült, nem idevalósiak. Ezt mondjuk egyből gondoltam, mert az igazoltatást úgy kezdték hogy: "Jó napot kívánok! Általános közúti ellenőrzés, szeretném a papírjait ellenőrzésre elkérni."
Majdnem leestem a motorrol. Mi ez a nagy udvariasság? Meg mióta tanultak meg a rendőrök beszélni? Egy komáromi zsaru csak azt mondta volna: "Papírokat kérem". Mind1. odaadtam mindent. ÉS rendben volt. :D Nem kötözködtek semmin! Sőt megkérték hogy mutassam meg a kis Gixer hangját! Mikor meg szinte kötelezővé tették, hogy elindulásnál húzzak neki keményen oda repestem a boldogságtól. Nagyot nőtt most a szememben a yard.

Szóval jókedvel mentem vissza a biztosítóhoz, még annak ellenére is hogy majd' 6000 Ft tal legomboltak. Mikor megmutattam bent a papírt már hittek nekem, de nem tudták egyből érvényesíteni a kedvezményt. Azt már csak halkan mondom be hogy szinte MINDEN kedvezményt megvontak a motorosoktól. Köszönjük.

Innen már csak az Ocsmányiroda van hátra. Gondoltam én itt már csak nem szívhatok nagyot. DEHOGYNEM! Jövő hét szerdára van időpont. ezzel csak 2 probléma van:
- 1 hogy pont dolgozom akkor
- 2 lejár a 15 nap ami alatt a parasztnak át kell íratni a gépet.
Azt be sem mondom, hogy ők is lehúznak vagy 20.000 Ft al.

Értem én. Ahoz hogy a nevemen legyen egy motor, 3 helyen kell szívnom (nem kicsit) és kb 40-45e Ft tal húznak le.  Azt nem tudom ezek után, mire költi a nagyszerű kormányunk az adóforintjaimat???

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr7172473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása