Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

A helyzet reménytelen de tartható!

2007.05.09. 19:38 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány apeh kormány amőba ferenc avh regadó vagyonvizsgálat

Nem akartam vicceket betenni a blogba de ez annyira megtetszett, hogy muszály! Ígérem nem lesz belőle rendszer!

 Menekül a csiga az erdőből. Találkozik a rókával.
- Mi van csiga, belőttél, hogy így tepersz?
- Á, dehogy. Itt az APEH, vagyonvizsgálat lesz.
- Na és?
- Hát nekem is saját házam van, az asszonynak is saját háza van, meg
a gyerekeknek is. Sürgősen le kell innen lépnünk.
Elgondolkodik a róka, majd ő is futni kezd. Találkozik a gólyával.
- Mi van róka, hova futsz ilyen gyorsan?
- Nem hallottad? Kiszállt az APEH az erdőbe, vagyonvizsgálatra.
- És akkor mi van?
- Hát nekem is drága bundám van, az asszonynak is, a gyerekeknek is.
Ezek minket azonnal lecsuknak.
Több se kell a gólyának. Fogja a családot és elrepülnek Afrikába.
A pávián épp ejtőzik (építi a kubai típusú kommunizmust).
Látván a gólyák érkezését, nem állja meg, hogy meg ne kérdezze:
- Nem vagytok egy kicsit koraiak az idén, Te, gólya?
- Sajnos el kellett gyorsan menekülnünk az erdőből, mert megszállta
az APEH-kommandó.
- És?
- Hát tudod, én évente fél évet vagyok külföldön, sőt, az egész
család fél évet van külföldön. Ezt én soha nem tudnám nekik
megmagyarázni, hogy miből telik nekem.
- Tudod gólya, nekem fáintos lenne ott nálatok, Magyarországon.
- ???
- Nem elég, hogy csupasz a seggem, még vörös is.

Szóval ez van. Ugyen nem fáj??? Hisz a "Nagy Vezíír" megmondta!!! Meg azt is, hogy dübörög a gazdaság, fejlődik az ország. Végül is, ha az MSZP-s magánvagyont nézzük, az fejlődik is piszkosul. És vagyonosodási vizsgálatot csak az ellenzéknél rendeltek el. Na de elvtársak: én elhiszem, hogy nálatok senki sem lop, sőőt mindenki évek szorgos munkájával szedte össze azt a pár milliárd Ft ot... De nem lenne sokkal szebb, ha a Tisztelt elvtársak először a saját házuk előtt söprögetnének? Egyébként gratulálok DJ. Urcsánynak mert mára sikerült a kedvenc rendszere nagyrészét visszaállítani. Na persze nem teljesen, mert azt kimondani hogy diktatúra van nem lehet. Óvatosan úgy fogalmazzák meg, hogy "baloldali demokrácia". (Mint ahogy az is kiderült hogy 1848 is reform volt nem forradalom! Gy.F. beszéde márc.15.). Szóval még demokrácia van. Az ÁVH-t elnevezték APEH nak. Most attól fél az ország hogy ők jönnek. Szólásszabadság? Az is van! Mindenki kimondhatja azt amit a PÁRT gondol... Persze vannak lelkes próbálkozók, de őket kevésbé demokratikus rendszerrel eltávolítják.Tudom , tudom most pár balos érzelmű ember felhörren, hogy üldözési mániám van. Nah ez a blog nem ilyen embereknek szól. Ezek az emberek nézzék csak az Amőba blogot amibe 2006 ban 370 millió ADÓFORINTOT tettünk és most döglődik. Gratulálok! De legalábbb a kampány sikeres volt. Igaz most vissza kell szedni az emberek szándékos megtévesztésére (kampányra) ellőtt pénzeket. Többek között ezért kell nekem Vizitdíjat, Dobozdíjat, emelet adókat stb elszenvedni. Azt csak halkan mondom be, hogy 2006 ban majd' 1M Ft ot fizettem be a TB nek.

De a lehúzásnak itt még nincs vége. Nemrég vettem meg a motorom. Persze mint mindenki, én is elég körültekintő voltam. Megnéztem külföldön is mennyibe kerülne. Olcsóbb jóval azt eddig is tudtam. És erre játszik rá kedves kormányunk. 3 szor adóztatják meg a külföldi kocsit/motort.
1: az ember az adózott jövedelméből veszi. (elvileg :D)
2: Regisztrációs adó
3: ÁFA köteles lett a regadó.
Ezek után ha még van pénze az embernek megszivatják és jól lehúzzák az átiratásnál. De tegyük fel hogy még ezt is megbírja a paraszt. Aztán elmegy tankolni. Most 280 Ft körül adnak 1L benyát, ebből 160 Ft a jövedéki adó, ami persze tartalmaz ÁFÁ-t is. Lassan eljutunk arra a szintre hogy az autó/motor úri huncutság lesz és mindenki járjon biciklivel/gyalog mint a régi szép szoci időkben. Már csak az állami iránytás alatt lévő rendőrség tagjait kell nekik rávenni, hogy szeressék őket de állítólag ez nem akarm menni. A REBISZ főnöke szerint alkalmazotak legalább 70% -a erős jobbos. Nem baj kedvenc kormányunk majd megoldja ezt is. Ha a magyar rendőrséget nem tudja kénye-kedve szerint felhasználni mocskos ügyleteihez, behívja megint az oroszokat egy barátságos hétvégére és azok meg jó szokásukhoz híven itt felejtik magukat vagy 40 évig. Akkor már nem kell óvatos apró lépésenként betiltani a gyülekezési és szólási szabadságot. De nézzük a jó oldalát. Fletó és a sleppje legalább azt elérte hogy a környező országokhoz képesz nálunk emelt legkevesebbet a Gazprom...

 

Jah ilyen pólót szeretnék!

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr5173373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása