Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Éljen autóbuzéria!

2007.06.08. 14:08 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: nokia autó buzéria

Tegnap nagy lépésre szántam el magam. Az elektronikai csúcskütyük (mobil telefonok) világát magam mögött hagyva átlépek "Autóbuzériába". Ha minden úgy jön össze ahogy szeretném akkor a hobbim lehet a munkám. Mondjuk ugyanezt mondtam kb 3 éve mikor a telefonokkal kezdtem el foglalkozni. Hát majd meglátjuk. Gondolkoztam, hogy mi kerül a mérleg két serpenyőjébe? Magam mögött hagyom a Nokia telephelyet és a nagy multicéget az ABB t. Ezzel együtt megszűnik a műszakozás, a szar kaja, az éjjel-nappal neonfény, és a hülyébbnél hülyébb emberek világa. Most életemben először kicsit félek. Eddig mindíg olyan dolgot csináltam amit tanultam, és biztos voltam benne hogy értem a szakmát. Most ez megváltozik. Rajongok a benzinnel üzemelő, berregő csattogó dolgokért, de kicsit félek, hogy vajon elég lesz e a tudásom? Meg fogom e állni a helyem? Majd kiderül. Más világ lesz az biztos! Most minden nap járhatok be melóba de lesz hétvégém, éjszakám, szabadidőm. Olyan dolgok ezek amiknek a létezését már rég elfelejtettem.
A váltás gondolata már rég foglalkoztatott csak eddig nem volt lehetőségem, merszem váltani. Most a Nokiában pont telelett a hócipőm és épp ekkor jött a lehetőség hogy az AAA Autóhoz mehetek. Hát elmentem "interjúra". Az első kör egy sima kis HR es beszélgetésnek indult. Tudjátok a szokásos. Hol és mit tanultál mit dolgoztál stb. Nagyjábol 5 perc alatt letudtuk ezeket a dolgokat, majd jöttek az autós témák. Most először éreztem életemben hogy élvezettel beszélek arrol ami a munkám lesz. Nagyon kellemesen elbeszélgettük az időt egy kedves HR es hölgyel. Feltűnően benne volt ő is az autós témában, sőt  "szakzsargont" használt. A kellemes beszélgetés után jött egy kellemetlenebb fél óra mikor is várni kényszerültem a második fordulóra. Itt már egy "Menedzser" is jelen volt és inkább a szakmai dolgokba mentünk bele. Nah itt lőttem egy lufit. A féltengelyekről beszélgettünk, mikor jó, mikor nem? Mik az árulkodó jelek? Majd a következő kérdést szegezte nekem:

-Honnan tudod, hogy pl a 7-es BMW n jó e a féltengely, és hogyan ellenörzöd?
     /Mondanom sem kell, hogy rutinbol löktem a szöveget/
- Alátekerem a kormányt, majd terhelésen meghallgatom mit művel...

Már pont beleéltem magam mikor eszembe villant valami baljós gondolat. A Bömbi még egy rendes építésű autó, azaz hajtott kereket nem kormányozunk. És mivel ezesetben elöl a kormányzott hátul a hajtott kerék pont lukra vetődtem a "féltengelyelméletemmel". Persze korrigáltam a hibát, amit apróbb mosoly követett. De megúsztam. Kifelé menet még beszélgettünk egy keveset majd megmondták, hogy isten hozott a csapatban. Itt megfordult velem a világ. Talán olyan munkám lehet amit élvezek. Na ez egyenlőre túl szép hogy igaz legyen. Kíváncsi vagyok mi fogja feloszlatni a rózsaszín ködöt. Mert, hogy olyan nincs hogy nekem valami simán és jól összejöjjön a ziher. Talán most. Kívánj szerencsét ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr3295000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása