Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Szerverelmélet

2007.06.18. 22:43 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: linux szerver laptop ubuntu szívás

FIGYELEM INFORMATIKAI SZAKBRBÁRSÁG. CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK!

Nagy dologba vágtam a fejszémet. Mivel informatikus volnék gondoltam ideje lenne látni már végre 1 szervert. Hát vettem egyet... Azaz inkább kettőt. Na jó másfelet. Most épp arra készülök, hogy a másfélből összehozzak 1 tutit. A komplett konfig a következő. IBM alaplap2 db 266 os Intel procival alaplapi SCSI vezérlővel, 128 MB ecc szerverrammal. NAh ez idáig kuka(vagyis inkább eladó! 9000FT ha kell :) . Ennek a Gépnek az általam használt részei a ház, 2 db scsi winchester. Van még ezen felül egy dual procis PIII as alaplapom 2 db 733 as pentium procival, meg lövök hozzá még egy SCSI UV vezérlőt, és 1 GB ramot. Ez idáig szép, meg jó meg egyszerű. Ezután jön a fekete leves. Erre az egész hóbelebancar fel kell tolni valami értelmes Linuxot. Nah szerintem itt leszek rosszul párszor. De ha egyszer kész lesz akkor végre elmondhatom hogy építettem egy szervert. Használni csak otthon. Vagyis keresni kellene egy szerver parkot ahova le tudom rakni, de ahoz meg lóvé kellene. szóval egyenlőre marad az otthoni hacking, meg a tanulás. Mert az igazat megvalva láttam meg telepítettem már életemben egy pár Linux disztribet de szervernek még sosem használtam. Ezért hogy jobban tanuljak kapásbol lehúztam a Desktop változatot is amit most akarof felmaszírozni a laptopomra. Tudom nem lesz egyszerű menet. De ha kell hulljon a férgese. Szóval ez a "hajónapló" bevetés előtt. Ha sokáig nem jelentkezem akkor vesztettem. Viszlát durva világ....

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr97101338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása