Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Emberi kapcsolatok.

2007.07.23. 20:46 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: barátok család

 Az ember akkor jön rá, hogy kik az igazi barátai mikor bajban van tartja a mondás. Ilyenkor mindenki sűrűn bólogat és valószinűleg elpuffogtat még egy közhelyet. De kevés ember érezi át mi az mikor a másik emberre vagy ráutalva, mikor tényleg csak a másik fél jóindulatán múlik valami nagyon fontos. Hát nekem mostanában elég nehéz napjaim vannak de komolyan mondom szükség van erre is. Igazábol nagy meglepetés nem ért de akire gondoltam hogy számíthatok azok most tényleg ott állnak mellettem és segítenek amennyire erejükből tellik. Aztán persze ott a másik véglet. Azok az eberek akiknél csak reméltem, hogy velem lesznek de persze nincsenek. Sőt fel sem veszik a telefont mikor hívom... ilyenkor jön a hülye szöveg, "aludtam" "vezettem" stb... hál' istennek a telefon kiírja azt hogy kerestem és mindenki visszanézheti. A többi ember mégrosszabb. A köszönésemet csak fejelforíttással fogadja a tescoban, miközben aki vele van visszaköszön, pedíg elég sokáig a el sem tudtuk képzelni a másik nálkül az életet. Én azóta azt hittem felnőttünk és másképp tekintünk a világra. kiderült hogy csak én gondolkodom másképp.   Hogy szép legyen a nap ilyenkor kell még a "Divatsznobokkal is jópofizni"...  Ha visszagondolok gyermekkoromra sajnos sok esetben elég naív voltam, és egy álltalam felépített álomvilágban éltem, és igyekeztem bevonni oda mindazokat akik fontosak voltak nekem! Rájöttem hogy óríási tévedés volt mindenkiben megbízni. Sok olyan "barátomra" is fecséreltem energiát időt akik nem érdemelték meg, és hiába mondták nekem akár a hozzám legközelebb álló emberek nem hittem nekik. Pedig sokszor tisztábban lát egy harmadik fél. Mi a tanulság számomra? Nem szabad feltétel nélkül megbízni olyan emberekben akik nem érdemelték meg. Hál' istennek KEDVESEM mindíg helyes irányba terelt csak sokszor én nem engedem magam. Nah speciel ebben is kellene változnom.

Ha már kapcsolatok az utolsó rész a család... erről nem szeretnék sokat írni. Ez emberenként nagyon eltérő és aki ismer az tudja, hogy miért  nem szívesen beszélek erről. Nekem mindíg a barátnőm jelentette a családot és valószinű a közeljövőben nem is fog változni.

Alcímnek most találtam ki egyfrappáns gondolatot: jobb egy őszinte ellenség mint egy hazug "barát".

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr94123877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása