Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Kötelező a kötelező?

2007.10.30. 19:55 | local.terminator | Szólj hozzá!

Címkék: biztosítás kötelező

Pár nap és indul az újabb biztosításváltási szezon. Gondoltam én is utánajárok ennek. Kezdetnek lekérdeztem a saját biztosításom státuszát. Nah itt jött a hidegzuhany. SZÜNETEL jelenleg a biztosításom és nem tudják, hogy miért. Kicsit jobban megkapartuk a felszínt és kiderült, mikor TK s volt még szegény Mazdám akkor ki volt vonva a forgalomból. Természetesen biztosítás sem volt rajta. De szeptember 7 én vissza lett állítva. Ekkor iadott nekem egy igazolást a komáromi Alianz Hungária, hogy minden ok. Aztán mégsem? most ott tartunk, hogy nem tudom visszarakni a biztosítást. Vagyis vissza lehet tenni de valószinűleg elveszik a Bonus besorolásom, és még a visszamenőleges díj mellettvalami MABISZ díjat is meg kell térítenem. Na ezen a ponton szakadt el a cérna! Mi az hogy az ő balfaszságuk miatt én fizessek?? Telefonok és faxok sokasága után eljutottunk odáig, hogy az Alianz benyeli a visszamenőlges díjat, érdekmúlással megszüteti a biztosításomat, és köt a meglévő Bonus osztályba egy  újat. úgy érzem ez a minimum. Most már mindenképp megnézem én is, hogy hova lehetne lépni... csak működjön újra a www.netrisk.hu...

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr71213515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása