Blogrol

Politika, motorok, autók, és hülye emberek. Ez vesz körbe nap mint nap.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hirdetés

Szólj igazat és betörik a fejed!

2007.11.13. 21:44 | local.terminator | Szólj hozzá!

Ma este érdekes dolog történt velem. Tesco körúton voltam mikor találkoztam egy régi ismerősömmel. Pontosabban a volt cégem (ABB) nagyfőnökével. Elég közvetlen (volt) a viszony, és szó szót követett. Mi a szitu a volt cégemnél? Kérdés persze kötelező, vajon lenne e helyem ha vissza akarnék menni? És itt jött a meglepetés. Őszinte szavak "nem lehet"!!! Persze aztán jött a kertelés... aki egyszer kilépett, döntést hozott... bla bla bla. Erre megemlítettem hogy volt már rá példa (egyébként pont ő lépett ki és jött vissza). Ekkor bújt ki a szög a zsákból. "Ha nem lenne az a "blog" a neten". Villámcsapás, szívszédülés. Elkezdtem visszakeresgélni az emlékeim között hogy mit is írtam én a cégről. De nem ugrott be semmi. Aztán valami halvány folt hogy egyszer mintha leírtam volna a NOKIÁRÓL a véleményemet. ( itt ). Persze erős iróniával fűszerezve. Nah most, visszanéztem. És valóban ABB Komárom nincs sehol benne idáig. legalábbis jellemezve nincs. És itt kezdtem el gondolkozni. Vagy az iróniát nem értékelik, (egyébként szó szerint azt mondták hogy nem volt etikus) vagy megrögzött kommunisták.
Ha utóbbi akkor mondjuk nyugodtan mondhatnám, hogy politikai hovatartozásom miatt diszkriminálnak. Ha mégis a Nokiás post a bűnös akkor nem értem mi benne az etikátlan. Az az 5000 ember aki a gyárban dolgozik. mind tudja miről van szó. NEM ÍRTAM VALÓTLANT!!! (az iróniát félretéve).
Sajnos az ehez hasonló párbeszédek alapján sokat változott a cégről a véleményem. Az ember elmondja mit gondol egy témáról, és már is visszaüt a dolog. Mondjuk nem az első eset, hogy a szókimondásom miatt nem pozitív az elbírálásom de leszarom. Azt hiszem nem nekem kell emiatt magamba szállni. Úgy gondolom ha nagyon akartam volna írhattam volna sértő de igaz mondatokat a cégről, de megyőződésem hogy "öngólt" lőni nem tudomány. nah erről ennyit....

A bejegyzés trackback címe:

https://localterminator.blog.hu/api/trackback/id/tr32228334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása